Здравейте приятели,Честита Нова Година на всички,безаварийни километри и любота към марката никога да не угасва.Имам следния проблем.От март месец станах собственик на Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD 2003г.-115кс.Вече и направих 40 000км и не ми се слиза то нея,абсолютно без нито един проблем досега.Но от определено време,след като изгасне светлината на подгревните свещи и си запалва нормално,колкото и студено да е,след няколко секунди при работещ двигател,отново примигва около 10-15 секунди и загасва окончателно тогава.Правил съм опит и без да паля двигателя,само на контакт,прави същото нещо.Замериха свещите,всички са изсправни,направиха и диагностика,няма нито една грешка.Някаква идея за това мигане?Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем в подгевните свещи 1.9JTD
Collapse
X
-
Ако наистина няма проблем със свещите, погледни тази тема.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=42120sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеПроблемът ти е в с-мата за управление на подгрева. Тя е самостоятелна. Може да имаш лош контакт някъде. Ако ти трябва схемата - пиши
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеИ кое е самостоятелното в тая система,като се управлява от екуто на автомобила!
Съжалявам. Тя управлява подгрева на свещите (exchanges the command and control signals with pins 22 and 62 of M10 which controls the timer). ЕКУ-то също чете сигнала от температурния сензор на главата на филтъра и пуска подгряването на горивото,Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Свещите как ги проверихте, че са здрави?
На релето трябва да имаш два куплунга и един силов проводник. Единят куплунг е за свещите а другият отива към ЕКУ-то. Този който е за свещите го изключваш и взимаш един проводник. Единят край на проводника на + на АБ а с другият пипаш по клемите на куплунга. При всяко докосване на клема трябва да прескача малка искра. Там където не прескача, виждаш какъв цвят е проводника и после същият цвят го търсиш на свещта, така ще знаеш коя не работи или с коя има проблем по връзките. Ако на всяка клема си имаш искра това значи, че свещите са здрави и ще трябва да търсиш проблема натам.
Ако няма захранване към релето колегата по нагоре ти е дал линк към тема с такъв проблем.
П.С Един колега имаше проблем като твоят, при него се оказа студена спойка в релето. Каза, че е минал всичко наред с поялника и проблема е изчезнал.Last edited by chavetoo; d.m.y г., 21:53.
Comment
-
Първо за да хванеш съпротивлението на една свещ ще ти трябва много прецизен уред, с китайче от 5лв няма да стане. Второ ако не изключиш свещите от релето или всяка една от кабела и то тогава съпротивлението ще се промени, но няма да е Х4. При вързване на съпротивления в паралел, съпротивлението намалява. Демек с мултицет няма как да стане точно. Най сигурно си е като си пуснеш свещта да нагрее и да я видиш къде грее, следващите два варианта са с проводника както написах и пробна лампа, мултицета за мен е на последно място.
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеПърво за да хванеш съпротивлението на една свещ ще ти трябва много прецизен уред, с китайче от 5лв няма да стане. Второ ако не изключиш свещите от релето или всяка една от кабела и то тогава съпротивлението ще се промени, но няма да е Х4. При вързване на съпротивления в паралел, съпротивлението намалява. Демек с мултицет няма как да стане точно. Най сигурно си е като си пуснеш свещта да нагрее и да я видиш къде грее, следващите два варианта са с проводника както написах и пробна лампа, мултицета за мен е на последно място.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеКолега ти явно не разбра, че когато връзваш съпротивления в паралел, съпротивлението намалява.
Демек ако 1 свещ има 1ом то ако са 4-ри в паралел няма да е 4-ри ома. Ако ги вържеш последователно тогава ще е 4-ри ома.
И това трябва да се прави с уред не от 5лв.
Ма вие тук видите недовитите и драскате, че някой серял. Хайде оправяйте се самиAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Айде малко по-кротко.
Само да уточня и аз, че наистина с китайски мултицет от 5 лв тая разлика о 0,2 ома трудно ще я хване. То само съпротивлението на сондите им е по 0,5 омаЗатова съм съгласен, че меренето трябва да стане само със някакъв скъп уред.
Last edited by tonov; d.m.y г., 12:08.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment